PETRIK TAMÁS

Csemő képviseletében megnyerte a
2017. évi Nemzeti Vágtát.
A győzelemről és a csemői vágta-eredményekről
ide kattintva olvashat bővebben!

SZELLŐ IMRE

a WBO interkontinentális cirkálósúlyú bajnoka
versenyzését Csemő Község Önkormányzata is támogatja
ide kattintva olvashat bővebben!

1997 után, 2018-ban újra első helyen végzett CSEMŐ a "Virágos Magyarország" verseny 1000 fő feletti falu kategóriájában.

Az 1998-ban megszerzett európai bronz díj után 2019-ben EZÜST díjat kaptunk! 
A "Virágos Csemőről" ide kattintva olvashat

Ma 2020. október 29. csütörtök, Nárcisz napja van. - Holnap Alfonz napja lesz.
Templom tér
Virágharang
Hét vezér tér
Községháza
Dr. Kováts Zoltán Emléksétány
Községháza előtti tér
Dózsa György tér

Csemő Község Önkormányzata, 2713 Csemő, Petőfi u. 1. • Tel./Fax: 06-53/392 001 • E-mail: hivatal@csemo.hu

Eseménynaptár

Ke Sz Cs Sz Va
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
TOVÁBBI PROGRAMOK

Shop 2017

TOVÁBB

Gyógyszertárak

A mai
ügyeletes
gyógyszertár:

Gyógyír Gyógyszertár
2700 Cegléd
Rákóczi út 7.
Telefonszám: 319-200
Készenl. tel.: 06 30 333 4401

TOVÁBB

Nemzeti Vágta

Csemő sikerei

TOVÁBB

Szellő Imre

Szellő Imre áll az élen a WBO cirkálósúlyú ranglistáján.
TOVÁBB

ASP

önkormányzati alkalmazás központ

TOVÁBB

Csemői Palotás SE

versenysport, tömegsport, szabadidő

TOVÁBB

Csemői adattár

TOVÁBB

Uránia Mozi Cegléd

14:00 Patkós Irma terem
Trollok a világ körül

Jegyfoglalás »

 
15:45 Huszárik Zoltán terem
A művészet templomai: Modigliani

Jegyfoglalás »

 
TOVÁBBI ELŐADÁSOK

A PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL HÍREI


12345678910
oldal:1/34 bejegyzés:10/332

Érd-alsón nyílt meg a tizenkettedik, vasútállomáson működő kormányablak »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.28. 08:15
Érd-alsón nyílt meg a tizenkettedik, vasútállomáson működő kormányablak
Kormányablak nyílt Érd-alsó vasútállomáson, ez országosan a tizenkettedik, amely állomásépületben működik.

György István, a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára a keddi átadási ünnepségen azt mondta, ma már 304 kormányablak működik az országban egységes arculattal, megfelelő informatikai felszereltséggel, "egy rövid sétára" az állampolgároktól.

Megemlítette, hogy 2017-ig 1557 ügytípust lehetett a kormányablakokban elintézni, 2018-tól pedig valamennyi ügytípus elindítható és elintézhető egy-egy kormányablakban.

Az államtitkár köszönetét fejezte ki az ügyintézőknek, azt mondta, ők "az állam arcai", és nem könnyű a dolguk, nagy a pszichés terhelésük. Jelezte, hogy mindezek ellenére Pest megyében gyors az ügyintézés, tavaly 7 perc 12 másodperc volt az egy ügyfél kiszolgálására fordított átlagos idő, míg országosan is hasonló a helyzet, 8 és fél perc az ügyintézés átlagos ideje.

Fotó: MTI

György István közölte, hogy a járvány miatt a kormány úgy döntött, a lejárt okmányok további hat hónapig érvényesek maradnak, ezzel a lehetőséggel 660 ezer állampolgár élt. Azóta közülük mindössze 220 ezren újították meg okmányaikat. Felhívta a figyelmet arra, hogy a hosszabbítás határideje december 15-én lejár, és kérte az érintetteket, mielőbb intézzék el az ügyet az ország bármely kormányablakában.

Aradszki András (KDNP) a térség országgyűlési képviselője örömének adott hangot, hogy a választókerület minden nagyobb településén van kormányablak, amelyek több mint százezer embert szolgálnak ki minden nap. Jó ötletnek nevezte a vasútállomás funkcióinak szélesítését, hiszen "a vasút az ország érhálózata", míg a kormányablakrendszer a közigazgatásban tölt be hasonló funkciót.

Fotó: MTI

Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a kormányablak, mint extra vasúti szolgáltatás jól illeszkedik a MÁV megújulásába. Eddig tizenegy vasútállomáson nyílt kormányablak, az érdi a tizenkettedik, amely nyolc munkaállomással, tárgyalóval, háttérirodákkal, 264 négyzetméteren várja az ügyfeleket - tette hozzá.

Tarnai Richárd, Pest megye kormánymegbízottja emlékeztetett arra, hogy korábban napokat kellett utazni egy-egy ügyintézéshez, 1998-tól létrejött az okmányirodai hálózat és valamelyest javult a helyzet. 2010-ben aztán létrejött a kormányhivatali- és kormányablakrendszer, a felesleges párhuzamosságokat kivették a rendszerből, és a 29 ügykör helyett ma már 2500 ügykört intézhetnek az emberek a kormányablakokban.

Fotó: MTI

Csőzik László (LMP-Jobbik-DK-MSZP-CÉL-Momentum-Mindenki Magyarországa-Párbeszéd-Magyar Liberális Párt) polgármester köszönetét fejezte ki az új létesítményért, amelyre nagy szüksége volt az egyre népesebb Érdnek. Azt mondta, a 69 ezer lakosú várost sokan választják új otthonuknak, idén mintegy ötezerrel nőtt a lakosságszám, ezért nagy a felelőssége a kormányablakoknak a lakók kiszolgálásában.

Az új érdi kormányablak nyitvatartási idejéről itt tájékozódhat.

(MTI/kormanyhivatal.hu)

A Magyar Ügyvédi Kamara konferenciája »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.21. 14:35
Társasházak az ingatlanügyi hatóság gyakorlatában címmel 2020. november 4. napján 10:00-12:00 között a Pest Megyei Kormányhivatal székhelyén (1052 Budapest, Városház u. 7.) ingyenes konferenciát tart (2 kredit pontos), amelyre szeretettel várja az ügyvédeket, jogtanácsosokat, érdeklődőket.

Társasházak az ingatlanügyi hatóság gyakorlatában címmel 2020. november 4. napján 10:00-12:00 között a Pest Megyei Kormányhivatal székhelyén (1052 Budapest, Városház u. 7.) ingyenes konferenciát tart (2 kredit pontos), amelyre szeretettel várja az ügyvédeket, jogtanácsosokat, érdeklődőket.

A részletek a mellékletben olvashatók.

Vissza a pályára! Magyar Állás Nap »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.02. 10:53
Elvesztette a munkáját? Vagy kész váltani? Találja meg következő munkahelyét online a Vissza a pályára Magyar Állás Napon 2020. október 8-án (csütörtök) 10.00-16.00 óra között!

A pályázati kiírás a csatolt mellékletben olvasható.

Vissza a pályára! Magyar Állás Nap »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.02. 10:53
Elvesztette a munkáját? Vagy kész váltani? Találja meg következő munkahelyét online a Vissza a pályára Magyar Állás Napon 2020. október 8-án (csütörtök) 10.00-16.00 óra között!

A pályázati kiírás a csatolt mellékletben olvasható.

Új vezető a ceglédi járásban »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.01. 10:05
Új vezető a ceglédi járásban
Október elsejétől Nyíkos Tamás áll a járási közigazgatás élén.

 

Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott átadta megbízólevelét Nyíkos Tamásnak, a ceglédi járás kinevezett új járási hivatalvezetőjének.

Új vezető a ceglédi járásban »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.10.01. 10:05
Új vezető a ceglédi járásban
Október elsejétől Nyíkos Tamás áll a járási közigazgatás élén.

 

Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott átadta megbízólevelét Nyíkos Tamásnak, a ceglédi járás kinevezett új járási hivatalvezetőjének.

Informatikai karbantartás a vecsési kormányablakban »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.09.08. 10:42
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Vecsési Járási Hivatal Vecsési Kormányablak Osztályán (2220 Vecsés, Fő út 246-248., Market Central) 2020. szeptember 9. (szerdán) informatikai karbantartási munkálatokat végeznek.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a fentiekre tekintettel a várakozási idő ezen a napon esetlegesen megnövekedhet.

Tisztelettel tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyeiket az alábbi, közeli kormányablakokban is intézhetik:

· Gyáli Kormányablak (2360 Gyál, Somogyi B. u. 2.)

· Gyömrői Kormányablak (2230 Gyömrő, Fő tér 1.)

 

Köszönjük megértésüket és szíves türelmüket!

Karbantartás lesz Cegléd két kormányablakában »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.08.11. 12:13
Két különböző napon bonyolítják le Cegléd két kormányablakában az infokommunikációs eszközök éves karbantartását, így augusztus 12-én és 18-án is lehetőség nyílik a városon belül elintézni az okmányügyeket.

2020. augusztus 12-én a Cegléd, Kölcsey tér 3. szám alatti (vasútállomáson található) kormányablakban kerül sor az infokommunikációs eszközök éves karbantartására, ezért fennakadások várhatóak az ügyfélkiszolgálásban, és hosszabb várakozási idővel kell számolni. A karbantartás ideje alatt – a közelben – a Cegléd, Kossuth tér 1. (Városháza) szám alatti kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Augusztus 18-án pedig a Kossuth tér 1. szám alatti kormányablakban tartják karban az infokommunikációs eszközöket, ezalatt a Kölcsey tér 3. szám alatti kormányablakot javasoljuk az ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Karbantartás lesz Cegléd két kormányablakában »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.08.11. 12:13
Két különböző napon bonyolítják le Cegléd két kormányablakában az infokommunikációs eszközök éves karbantartását, így augusztus 12-én és 18-án is lehetőség nyílik a városon belül elintézni az okmányügyeket.

2020. augusztus 12-én a Cegléd, Kölcsey tér 3. szám alatti (vasútállomáson található) kormányablakban kerül sor az infokommunikációs eszközök éves karbantartására, ezért fennakadások várhatóak az ügyfélkiszolgálásban, és hosszabb várakozási idővel kell számolni. A karbantartás ideje alatt – a közelben – a Cegléd, Kossuth tér 1. (Városháza) szám alatti kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Augusztus 18-án pedig a Kossuth tér 1. szám alatti kormányablakban tartják karban az infokommunikációs eszközöket, ezalatt a Kölcsey tér 3. szám alatti kormányablakot javasoljuk az ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Áramszünet lesz augusztus 12-én a Fogyasztóvédelmi Főosztályon »

Forrás: Pest Megyei Kormányhivatal - 2020.08.10. 13:03
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Fogyasztóvédelmi Főosztályon (1088 Budapest, József körút 6.) 2020. augusztus 12. napján 11.00 és 15.00 óra között ügyfélszolgálatunkon – tervezett áramszünet miatt – korlátozott ügyintézés várható, elektronikus elérhetőségeink (e-mail, hivatali kapu, vezetékes telefon) nem működnek. Ez idő alatt ügyfélszolgálati kollégánk a (06) 30/591-5664 mobilszámon érhető el.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Fogyasztóvédelmi Főosztályon (1088 Budapest, József körút 6.) 2020. augusztus 12. napján 11.00 és 15.00 óra között ügyfélszolgálatunkon – tervezett áramszünet miatt – korlátozott ügyintézés várható, elektronikus elérhetőségeink (e-mail, hivatali kapu, vezetékes telefon) nem működnek. Ez idő alatt ügyfélszolgálati kollégánk a (06) 30/591-5664 mobilszámon érhető el.

Megértésüket köszönjük!

12345678910

Virágos Csemő -
ENGLISHthe flowery settlement

Nemzetközi
ezüst-díj
2019
Magyarországi
első hely
2018
Nemzetközi
bronz-díj
1998
Magyarországi
első hely
1997
TOVÁBB

Üdvözlöm!

Tisztelt Látogató!

 

Köszönöm, hogy az interneten ellátogatott hozzánk!

Engedje meg, hogy bemutassam Csemőt!

 

dr. Lakos
Roland

polgármester

BEMUTATÓ

A bőlcsődei beiratkozás határideje még:

120

4

12

22

nap óra perc m.perc

Csemő kiadvány

TOVÁBB

Adatvédelem

Adatvédelem TOVÁBB

Települési támogatás

  • Kinek jár?
  • Milyen feltételekkel?
  • Hogyan igényelhető?
TOVÁBB

Csemői himnusz

id. Olgyay Györgyné és
Olgyay Gábor szerzeménye:

Készült Csemő Község megalakulásának 50. évfordulójára 2002-ben.

Csemői Hírmondó

ingyenes önkormányzati havilap

TOVÁBB

Településszerkezet

TOVÁBB
Csemő Község Önkormányzata, 2713 Csemő, Petőfi u. 1. • Tel./Fax: 06-53/392 001 • E-mail: hivatal@csemo.hu

Csemő a facebookon

Írjon nekünk!

Oldaltérkép

Impresszum

 

Ha autóval jön Csemőbe:


Csemő a Google térképen

A lap 0.053 másodperc alatt készült el. | Copyright 2020 Csemő Község Önkormányzata | design by © Tánczos Tibor

A látogatók száma 2016.10.19-től: 2633643 | Ebben a hónapban: 46679 | Ma: 81 | jelenleg: 1 | Statisztika